Online Ondernemen

Weinig ondernemingen kunnen het zich vandaag nog permitteren om níet op het internet aanwezig te zijn: consumenten en bedrijven gaan steeds vaker online om aankopen voor te bereiden – als ze al niet gewoon inloggen op een webshop om daar hun aankopen te doen. Deze intussen goed gedocumenteerde trend laat zich trouwens in alle sectoren van onze economie voelen: bij producten én diensten, en zowel in B2B als in B2C-omgevingen.

Om ook jouw organisatie op weg te helpen in de richting van een online succesverhaal, slaan Flanders Business School en Indie Group de handen ineen voor het nieuwe opleidingsprogramma “Online Ondernemen”. Deze opleiding combineert de recentste wetenschappelijke inzichten over verschuivingen in de markt & over het aankoopgedrag van consumenten met praktische tips over het uitbouwen van een online business. Daarbij plaatsen wij de cases van de deelnemers zélf centraal: zo word je als deelnemer uitgedaagd om de theorie ook onmiddellijk toe te passen. En natuurlijk voorzien we hier voldoende tijd voor!