Boekvoorstelling: The Strategy Handbook, Jeroen Kraaijenbrink

22-03-2018

The Strategy Handbook

Vind je het moeilijk om een ​​goede strategie te genereren of succesvol uit te voeren in je organisatie? Uit recent onderzoek van Donald Sull blijkt dat u niet de enige bent: bedrijfsleiders zien de uitvoering van de strategie vandaag als hun grootste uitdaging.
Het Strategiehandboek kan helpen. Het biedt een reeks methoden en hulpmiddelen waarmee u uw strategievaardigheden en slagingspercentage kunt verbeteren. Gebaseerd op jarenlange en recente wetenschappelijke inzichten in strategie, ondernemerschap en bedrijfsmodellering, biedt het een praktische en verfrissende benadering voor strategieontwikkeling en strategie-uitvoering die al veel organisaties heeft geholpen hun strategie te laten werken.

Jeroen Kraaijenbrink

Jeroen Kraaijenbrink is medeoprichter en Chief Learning Officer van de New Strategy Group, een bedrijf dat innovatieve training, consultancy en software op het gebied van strategie aanbiedt. Daarnaast is hij als adjunct faculty verbonden aan de Universiteit van Amsterdam, waar hij strategie en strategie-implementatie doceert. Door deze combinatie van werkzaamheden kan hij een brug slaan tussen wetenschap en praktijk en de wetenschappelijke kennis die wereldwijd is opgebouwd vertalen en praktisch toepassen in organisaties.

Als schrijver heeft Jeroen verschillende publicaties in Journal of Management, Knowledge Management Research & Practice, Journal of Product Innovation Management ... Zijn meest recente boek, The Strategy Handbook, komt hij 22/03 bij Flanders Business School voorstellen.

17u00 ontvangst
17u30 boekvoorstelling
19u00 receptie

Datum: 22/03/2018