Online infosessie Postgraduaat Ondernemerschap en Innovatie

27-08-2020

Organisatie

Wil je meer weten over het Postgraduaat Ondernemerschap en Innovatie? Krijg je graag nog beter zicht op de doelstellingen en inhouden van het programma of vraag je je nog af hoe de opleiding praktisch zal verlopen? Wil je graag je profiel of motivatie aftoetsen bij een van de kerndocenten uit de opleiding?

Het infomoment is de ideale manier om het postgraduaat te leren kennen en de uitgelezen kans om al jouw vragen over de opleiding te stellen.

Wat kan je verwachten?

• Ontdek wat het Postgraduaat Ondernemerschap en Innovatie jou en jouw organisatie kan bieden. Kris Vander Velpen en Kristof Decock, beide kerndocent in de opleiding, lichten het programma toe tijdens een presentatie.
  • Getuigenissen alumni. Enkele oud-deelnemers vertellen over hun ervaringen met de opleiding, wat deze voor hen en hun organisatie betekend heeft en waarom ze deze zouden aanraden.
  • Stel jouw vragen. Zowel Kris Vander Velpen en Kristof Decock, programmacoördinator Lise Nackaerts en de alumni staan je te woord.

Past het infomoment niet voor jou of wil je graag een individueel gesprek? Dat kan zeker ook. Contacteer hiervoor Charlotte Woensdregt.

Datum en tijdstip
Donderdag 27 augustus 2020, van 19.00. tot 20.00 uur

Plaats
Het infomoment vindt online plaats.
Je hebt hiervoor enkel een pc met stabiele internetverbinding, webcam en een headset nodig.
Na inschrijving krijg je de nodige informatie om vlot in te loggen.

Inschrijven kan online via het inschrijvingsformulier .