Kristof Decock

Kristof Decock behaalde zijn initiële masteropleiding in de Toegepaste Economische Wetenschappen aan de KU Leuven, volgde een postgraduaat in de Fiscale Wetenschappen, waarna hij bij Flanders Business School zijn executive MBA-diploma behaalde. Hij is programmadirecteur van de executive MBA opleiding van Flanders Business School, en doceert er het vak “Future-oriented Thinking”. Daarnaast voert hij onderzoek naar het het modelleren van technologische innovaties binnen zijn doctoraat aan de KU Leuven (Faculteit Economie en Bedrijfswetenschappen). Hiervoor heeft hij ruim 10 jaar bedrijfs- en managementervaring opgedaan, eerst in een internationale bedrijfscontext op het vlak van financieel management, nadien als adviseur op het vlak van van strategie en innovatie.