Kristof Decock

Executive MBA Program

Kristof is programmadirecteur van het executive MBA-programma van Flanders Business School. Hij heeft 10 jaar bedrijfs- en managementervaring in bedrijven en in consultancy en combineert - voor de bedrijfsleiders die hij adviseert en de studenten die hij mee opleidt - de inzichten uit deze diverse business omgevingen met een praktische toolbox van methodologieën.

Na een initiële master in de Toegepaste Economische Wetenschappen aan de KU Leuven volgde hij een postgraduaatsopleiding in de fiscale wetenschappen en vervolgens een executive MBA aan Flanders Business School. Sedert 2010 begeleidt hij FBS in het buitenland naar de Kellogg School of Management, het Indian Institute of Management (Calcutta) en Stanford University. Hij ontving executive certificeringen van de Esade Business School en Aalto University.

Zijn doctoraatsonderzoek aan de KU Leuven bevindt zich momenteel in de eindfase