Een exclusieve campus op maat van onze studenten en business contacten.

Flanders Business School is gehuisvest in een state-of-the-art campus, midden in het historisch hart van Antwerpen, in de schaduw van de OLV Kathedraal en de KBC-toren, op wandelafstand van de Groenplaats en het Conscienceplein, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer en met ruime parkeergelegenheden in de directe nabijheid.

Onze campus weerspiegelt zowel onze onderwijskundige als ondernemerschapsgerelateerde ambities. Flanders Business School beschikt over een exclusieve set van classrooms, vergader- en cateringfaciliteiten. Onze gebouwen combineren flexibele invulling en openheid, met een moderne en inspirerende architectuur.

Bereikbaarheid

Onze campus is gelegen aan de Sint-Katelijnevest 26-28, 2000 Antwerpen:

•     Met de trein: op wandelafstand van het Centraal Station
  •     Met de tram/metro: lijn 4, 7, 8, 10, 11 en metro 3, 5, 9 en 15
  •     Dichtstbijzijnde Velo-station: 017 - Groenplaats, 019 - Eiermarkt, 057 – Wolstraat
  •     Met de wagen: De betaalparkings Parking Meir of Parking Groenplaats bevinden zich op slechts enkele minuten van onze campus.
Flexdesks
Classroom