Bart Van Looy

Academic Dean

Bart Van Looy is Academic Dean van Flanders Business School.

Benoît De Baere

Finance and Administration

Benoît staat in voor de opvolging van de financiële dossiers. Als chief of staff van de betrokken academisch beheerders, is hij aan KU Leuven mee verantwoordelijk voor de goede werking en de ondersteuning van de campussen in de provincies Antwerpen en Limburg (stadcampussen Antwerpen, plus De Nayer, Diepenbeek, Geel en Genk). Daar verzorgt hij de liaison tussen de centrale diensten van de universiteit, de faculteiten en de onderzoeksdepartementen die op “zijn” campussen actief zijn en enkele strategische partners. Vanuit die positie adviseert hij ook het management en de Raad van bestuur van Flanders Business School.

Kris Vander Velpen

Executive Education

Kris is directeur Executive Education aan  Flanders Business School en deeltijds gastdocent aan KU Leuven (Faculteit Industriële Ingenieurswetenschappen). Hij is (co)-auteur van verschillende managementartikelen en managementboeken: How To Breed Gazelles (Kluwer 2013) en Solutions for the financial challenges of social entrepreneurs (Die Keure, 2020). In het bijzonder is Kris geïnteresseerd in bedrijfsmodellering, sociaal ondernemerschap en analytische en synthetische denkpatronen.

Kristof Decock

Executive MBA Program

Kristof is programmadirecteur van het executive MBA-programma van Flanders Business School. Hij heeft 10 jaar bedrijfs- en managementervaring in bedrijven en in consultancy en combineert - voor de bedrijfsleiders die hij adviseert en de studenten die hij mee opleidt - de inzichten uit deze diverse business omgevingen met een praktische toolbox van methodologieën.

Petra de Weerd-Nederhof

Samenwerkingspartner @Open Universiteit

Internationale programma's (European PANTHER Program)

Sien Luyten

Director Leadership & Development

Sien ontwerpt en faciliteert in-company ontwikkelingsprogramma's gericht op intra- en entrepreneurship en duurzame transformatie. Daarbij oriënteert ze de bedrijven die ze begeleidt naar fundamenteel verschillende manieren van denken (over de toekomst). Het identificeren en ontwikkelen van ondernemers- en leiderschapscompetenties is voor haar een onderdeel van een proces dat leidt tot robuuste en veerkrachtige teams en organisaties.