Voor wie?

• Je hebt een idee en je zoekt handvaten om dit te vertalen in een sterk business concept.
  • Je bent op zoek naar persoonlijke groei en je wil tegelijk ook de innovatiecapaciteit van je organisatie versterken.
  • Je bent actiegericht en wil iets nieuws in gang zetten in je eigen leven of in je organisatie door hands-on aan de slag te gaan met een combinatie van toonaangevende wetenschappelijke en praktijkrelevante kennis.
  • Je wil graag nieuwe paden bewandelen en nieuwe perspectieven op ondernemerschap en innovatie ontwikkelen.

Ben je een intrapreneur, een ondernemer, een verantwoordelijke, …
Kortom, heb je de ambitie om te innoveren en te groeien in een snel veranderende wereld, dan ben je de ideale deelnemer aan deze opleiding.

Toelatingsvoorwaarden

Als deelnemer beschik je idealiter over een masterdiploma én enkele jaren relevante ervaring. Heb je een bachelordiploma of ben je een master zonder relevante ervaring? Ook dan kom je in aanmerking voor deelname. Het programmacomité beslist op basis van jouw schriftelijke motivatie over je toelating.