Real-life ondernemen: "De Man in de Arena”

We verwelkomen je graag voor de lunchsessie met Dieter Penninckx
op 19 april in Flanders Business School in Antwerpen.

"Ondernemen is vooral onderweg zijn, daarvan genieten, niet bang voor wat komen gaat," benadrukt Dieter Penninckx, de auteur van "De Man in de Arena". Een openhartig boek dat de lezer meeneemt op een indrukwekkende reis door hoogtepunten, diepe dalen en het essentiële proces van opnieuw opstaan als ondernemer.

Dieter spreekt over zijn traject en levenslessen als ondernemer in hart en nieren.
Hij combineert academische wijsheid met praktische ondernemingszin. Verwacht je niet aan een simpele les in bedrijfsbeheer of een eenduidig stappenplan richting veerkracht. Het is een buitengewoon inspirerend verhaal van een man die consequent zijn grootste dromen mee de dag in neemt.

Kracht van Delen: Littekens als Inspiratie

"In ondernemerschap is de horizon nooit het eindpunt," vertelt Dieter. Hij is vastberaden om zijn inzichten en ervaringen als klankbord aan te bieden om anderen te helpen hun eigen verhaal te schrijven. Het delen van littekens wordt een krachtig middel om anderen te inspireren en te ondersteunen in hun ondernemersreis.

Praktische informatie:

19 april: Lunchsessie ‘De Man in de Arena’