Het Nieuwe Normaal in het Vlaamse Media Ecosysteem

22-06-2017

- ontdek hoe door disruptieve innovatie en een holistische kijk op de zaken media organisaties in Vlaanderen zich vandaag handhaven in een red ocean community

Dirk Wauters : Gastprofessor Innovatie Management aan de KU Leuven en ex-VRT Topman

Het hoeft geen betoog dat door de digitale invasie en de empowered consumer, zowel B2B als B2C, de business modellen van media organisaties in Vlaanderen onder druk staan. Tijdens deze lezing deelt Dirk Wauters zijn ervaringen en inzichten over de disruptie in het Vlaamse media ecosysteem en de nood aan innovatie in de organisaties in het Vlaamse medialandschap. Naast het delen van deze inzichten ontdekt u ook hoe ù bepaalde parallellen kan doortrekken naar uw sector en aanwenden als constructieve aanpak van typische problematieken.

Tijdens het daarop volgend debat worden de standpunten van Dirk Wauters op hun robuustheid getoetst door  enkele ‘rotten uit het vak’ als daar zijn, Lut Vercruysse, Directeur Strategie bij VRT, Ben Appel, Directeur HR, Legal & public affairs, Medialaan.

Donderdag 22 juni 2017

Flanders Business School

Sint Katelijnevest 26

2000 Antwerpen