Open Innovatie - de meerwaarde voor KMO's

Deze workshop is een must voor elke KMO die wil weten hoe Open Innovatie hun business vooruit kan helpen !

Professor Wim Van Haverbeke is docent aan Flanders Business School. Hij is internationaal vermaard op vlak van Organisatie en Management van Open Innovatie en Innovatie - Ecosystemen. Op vrijdag 9 juni stelt hij in primeur tijdens een interactieve workshop zijn nieuwste boek voor 'Open Innovation in SMEs'. Tijdens de workshop zal Wim u reeds heel wat tools aanreiken om innovatie ook in uw KMO de sleutel tot succes te laten zijn. Elke deelnemer krijgt ook een gesigneerd exemplaar van het boek mee naar huis.

Aansluitend op de boekvoorstelling Illustreert Professor Kris Vander Velpen hoe via een concrete aanpak uw stakeholders het innovatie proces binnen uw bedrijf kunnen versnellen.

• Prijs per persoon : 90 € (boek inclusief)
  • Prijs Alumni FBS (MBA en Studio FP) : 70 € per persoon (boek inclusief)
  • Prijs Alumni Ekonomika : 70 € per persoon (boek inclusief)
  • Datum: vrijdag 9 juni 2017