Rondleiding Blue Skies, Red Panic

30-01-2020
Rondleiding Blue Skies, Red Panic

Een jaar lang grasduinden we in de fotocollecties van enkele van Europa's meest gerenomeerde archieven, musea en foto-agentschappen. Met grote geschiedenis en kleine verhalen creëerden we de expo Blue Skies, Red Panic, die  een verrassend beeld van het naoorlogse decennium schetst. Na Pisa (Museo della Grafica) en Girona (CentreCultural la Merce) doet deze tentoonstelling nu ook Antwerpen aan, uitgebreid met een mini-showcase door masterstudenten van KU Leuven CS Digital.

Flanders Business School en CS Digital - dat de tentoonstelling cureerde in het kader van het CEF-project Kaleidoscope - verwelkomen u graag op donderdag 30 januari om 19u00 in de grote zaal van Campus Carolus (Sint-Katelijnevest 26-28, 2000 Antwerpen) voor een exclusieve rondleiding door de tentoonstelling met curator Sofie Taes.